Tilbage

Forsendelse & Returnering

Gratis fragt på ordrer over 40 €

Levering

Hos Häxan gør vi alt for, at du modtager dine varer så hurtigt som muligt. Alle ordrer afgivet før kl. 12.00 på hverdage, der kun indeholder lagervarer, pakkes og sendes samme dag eller senest næste hverdag.


Bemærk venligst, at du skal indtaste korrekte og fuldstændige oplysninger i din ordre, da Häxan ikke kan garantere, at de kan ændres, efter du har gennemført dit køb. Du som køber er ansvarlig for eventuelle leveringsfejl som følge af manglende information, forkert leveringsadresse eller forkert mobilnummer i din ordre.

DHL Service Point - 4-6 dage

€8

Leveres indenfor 4-6 hverdage. Du vælger den agent, der passer dig ved kassen. Du modtager en sms, når din pakke er klar til afhentning.

PostNord MyPack Collect , 3-4 dage

€8

- Miljøvenlig levering til nærmeste PostNord servicested.

- Forventet leveringstid 3-4 hverdage.

- Spor leveringen i PostNord-appen.

- Ved afhentning i pakkeskabe kræves PostNord-appen.

Din pakke bliver leveret til PostNords afhentningssted. Du vil
får besked via app, sms eller e-mail, når pakken er klar til afhentning. Den person, der afhenter forsendelsen på servicestedet, skal fremvise gyldigt ID og ankomstmeddelelse.

PostNord Hjemmelevering (MyPack Home), 3-5 dage

€12

100% CO2 offset hjemmelevering på hverdage 8-21.

- Aftenleveringer er mulige, og du kan også spore leveringen i realtid.

- Forventet leveringstid 3-5 hverdage.

- Tilpas din levering i PostNord-appen.

PostNord leverer pakken til din dør til aftalt tid på hverdage mellem 8-21 afhængig af leveringsområde. Du får besked om en kommende levering via app, sms eller e-mail. Du kan ændre leveringstiden eller give tilladelse til at lade leveringen stå ved døren, hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet via linket i meddelelsen. Derudover kan du udfylde yderligere oplysninger, såsom dørkoden, eller ændre hjemmeleveringen til en afhentningslevering.

Spor din pakke

Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse til din e-mailadresse. Leveringsbekræftelsen vil indeholde et sporingslink, som du kan klikke på for at spore din forsendelse.


Hvis du ikke har modtaget besked om, at pakken er ankommet, men via sporingslinket ser, at pakken er ankommet til agenten, kan du afhente pakken med pakke-id/sporingsnummer/løbenummer og ID.

På Posthuset

For at afhente din pakke skal du bruge dit ID og nummeret, som du finder i SMS- eller e-mail-beskeden.

Husk at du altid skal kunne fremvise dit ID ved afhentning af pakker. Den eneste person, der må afhente pakken hos agenten, er den person, hvis navn står på pakken. Navnet på ordren og på ID-kortet skal stemme overens.

Pakken forbliver på posthuset ca. 7 dage før den returneres til os. Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostningerne til fragt og ekspedition, hvis pakken ikke afhentes, prisen for dette er SEK 99 i tilfælde af manglende afhentning. Forsendelse refunderes ikke.

Leveringsfirmaerne kan vælge en anden agent, hvis den valgte agent ikke er tilgængelig. Vi kan ikke ændre modtageroplysninger, efter at forsendelsen har forladt vores lager. I tilfælde af forkert/ufuldstændig adresse, returneres forsendelsen til os mod et gebyr på SEK 99.

Leveringsforsinkelser

Leveringstiderne kan blive forlænget, hvis der opstår uforudsete forsinkelser undervejs eller på grund af midlertidigt udsolgte varer.

Returnering & Fortrydelsesret

Du har fuld fortrydelsesret i 30 dage efter modtagelse af produktet, hvis du ikke er tilfreds. For at returnere et produkt skal det være ubrugt, og alle etiketter og tilbehør skal medfølge.

Du er ansvarlig for varen, indtil vi modtager den. Returforsendelse & booking af returnering varetages af kunden.

For at returnere, bedes du først kontakte os på hello@haxan.co

Når vi har registreret returneringen hos os, giver vi dig besked via e-mail eller refunderer beløbet automatisk. Lagerprisen er 99 SEK, og den trækkes fra refusionen. Fragt refunderes ikke.

Tilpasninger til fakturaen varetages af Klarna.

Passer dit produkt ikke til beskrivelsen eller er det i stykker?

Kontakt os med følgende oplysninger:
* Dit ordrenummer
* Beskrivelse af din sag
* Foto af produktet, hvis der er opstået skade, for at være berettiget til refusion eller ny levering

Bemærk venligst, at klagefristen er 30 dage fra den dato, hvor din pakke er blevet leveret.

Sammen bliver vi enige om, hvordan vi løser det hele.

Uafhentet pakke

Din pakke efterlades normalt i cirka 7 dage i kassen eller hos agenten og skal afhentes i det tidsrum fra det tidspunkt, hvor du modtager en besked fra dit udleveringssted eller SMS-besked. Hvis du ikke afhenter pakken inden for den fastsatte tid, sendes den tilbage til Häxan, og du vil blive opkrævet 99 SEK for returomkostningen. Forsendelse refunderes ikke.

Dette gælder også for forkerte adresseoplysninger, der medfører, at pakken ikke bliver leveret og sendt retur.

Har du ikke modtaget besked om din levering eller har du ventet længe på din pakke?
Dette skyldes som regel, at det forkerte telefonnummer eller e-mail blev indtastet ved bestilling, og meddelelsen ikke når det rigtige nummer.